Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 20. kesäkuuta 2011

Puhelimessa



Prrr. Prrr.
-         Mäntylä.
-         Tämä on Suomen puhelintilauskeskuksen Helsingin-pään konttorista Matti Miettinen, päivää. Teemme gallupia liittyen suomalaisten telemarkkinointityytyväisyyteen. Voinko häiritä hetken?
-         Joo, kyllä se sopii. Soititte mitä parhaimpaan aikaan, sillä minulla onkin kysyttävää teiltä.
-         Niin, tämän gallupin tarkoitus kyllä on, että me teemme kysymykset.
-         Mitä jos minä kuitenkin kysyisin nyt, kun minä olen vastannut ainakin 15 kyselyyn viimeisen kuukauden aikana.
-         No, kysykää sitten.
-         Niin, sitä minä vain, että kun minä olen kyllästynyt kaikkiin kyselyihin, niin ajattelin lopettaa puhelimen pidon kokonaan. Niin, että miten se tapahtuu ja mitä se maksaa?
-         Tähän kysymykseen en valitettavasti voi vastata, mutta soittakaa numerotiedusteluun ja kysykää sieltä teleoperaattorinne numero.
-         Hyvä, teen sen heti.
-         Mutta voisitteko sitä ennen vast…
Tuuttuuttuut.
-         Minä soitan heti sinne numerotiedusteluun.
12345.
-         Mikä mainio valinta! Olette soittaneet Telelinjan numerotiedusteluun. Jos haluatte yksityishenkilön numeron, valitkaa 1. Jos teitä kiinnostavat yritysten numerotiedot, valitkaa 2. Jos teillä on muuta asiaa, olette soittaneet väärään numeroon.
2.
-  Mikä mainio valinta, olette soittaneet Telelinjan numerotiedustelun yritysnumeropuolelle. Juuri nyt kaikki linjamme ovat varattuja, mutta aikanne kuluksi voitte vastata asiakastyytyväisyyskyselyyn. Jos olette käyttäneet Telelinjan palveluja viimeisen kuukauden aikana useammin kuin kymmenen kertaa, valitkaa 1. Jos olette käyttäneet Telelinjan palveluja viimeisen kuukauden aikana 5 – 10 kertaa, valitkaa 2. Jos olette käyttän…
2.
- Älkääpä keskeyttäkö. Tietokoneemme on ohjelmoitu lukemaan sanelut loppuun. Siis jos olette käyttäneet palveluitamme alle viisi kertaa, valitkaa 3.
2.
- Täällä Telelinjan Etelä-Suomen yksikön palveluvastaava Mirja, hyvää päivää.
- Siis onko siellä viimein joku ihminen?
- Kyllä. Pahoittelen, että asiakastyytyväisyyskyselynne keskeytyi, mutta annan teille soittoajan, jolloin voitte tehdä kyselyn loppuun.
- Ei, älä anna, mutta kerro, mikä on SMA-operaattorin asiakaspalvelunumero.
- Hetkinen, katsotaan. SMA-operaattorin päätoimipaikka on valitettavasti Pohjois-Suomessa, joten sitä numeroa en voi antaa, mutta annan teille Telelinjan Pohjois-Suomen yksikön numeron.
- Minä olisin vain halunnut päästä eroon koko puhelimesta ja…
- Hyvänen aika sentään! Tietokoneemme ilmoittaa juuri, että olette miljoonas soittajamme! Saatte palkinnoksi uuden liittymän ja Mokia-merkkisen älypuhelimen. Liittymä on hetivalmis-automatiikalla varustettu, ja tietokoneemme laittaa sen tulemaan teille pikapika-lähetyksenä nyt heti. Ja mikäli haluatte vielä lisävarusteita puhelimeenne, vastatkaa vain kyselyymme…
- Ei, älkää, minä haluan vain…
Tuuttuuttuut.
Ding dong.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti